خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در قرچک اجرا شود

ایسنا | استان‌ها | سه شنبه، 17 فروردین 1400 - 15:43
امام جمعه شهرستان قرچک گفت: ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در این شهرستان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی اجرا شود و مسجدمحوری به عنوان مهمترین شاخصه این ماه در روند برگزاری برنامه‌ها مدنظر قرار گیرد.
شهرستان،ماه،قرچك،ادارات،مبارك،رمضان،اسماعيلي،الاسلام

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان قرچک گفت: ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در این شهرستان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی اجرا شود و مسجدمحوری به عنوان مهمترین شاخصه این ماه در روند برگزاری برنامه‌ها مدنظر قرار گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی ظهر سه شنبه ۱۷ فروردین ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک بیان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین زمان برای رسیدن به درجات والای کمال و تقواست که همه باید از این فرصت الهی بهره‌مند شویم تا ضمن تمرین خودسازی، همه ابعاد انسانیت را در خود پرورش داده و تقویت کنیم.
وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان تمامی ادارات و نهادها به خصوص ارگان‌های فرهنگی برای اجرای برنامه‌های این ایام همکاری لازم را داشته باشند و به توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا نیز عمل کنند.
امام جمعه شهرستان قرچک یادآور شد: شعار امسال با توجه به نیاز جامعه و مقتضیات زمان از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده که ضرورت دارد برای تحقق آن کلیه ادارات وارد عمل شوند.
حجت الاسلام اسماعیلی گفت: قرچک طی دو سال گذشته در حوزه اشتغال و تولید جان گرفته که ضمن قدردانی از تمامی ادارات مرتبط و در رأس آنها فرماندار، خواستار تلاش حداکثری برای رونق بیشتر تولید در این شهرستان نوپا با جمعیت جوان هستیم.
انتهای پیام