ویدئو / تشییع پیکر یک مدافع سلامت در اهواز
ایسنا
|
اجتماعی و حوادث، استانها، چندرسانهای
|
یکشنبه، 10 اسفند 1399 - 11:40
روز گذشته یکی از ماماهای شاغل در درمانگاه بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز، بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. «فاطمه نجمالسادات» نخستین نیرو از کادر درمان شاغل در بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز بود که بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داد.
روز گذشته یکی از ماماهای شاغل در درمانگاه بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز، بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
«فاطمه نجمالسادات» نخستین نیرو از کادر درمان شاغل در بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز بود که بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داد.
تصویربردار و تدوینگر: امین نظری