خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بارش در بیشتر مناطق کشور / ماندگاری هوای سرد در نوار شمالی

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | پنجشنبه، 07 اسفند 1399 - 10:41
سامانه شمالی از دیروز وارد کشور شده، امروز سبب بارندگی در اکثر مناطق و ماندگاری هوای سرد می‌شود.
شرق،جنوب،مركزي،كشور،بارش،شمال،جنوبي،مناطق

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تحلیل نقشه‌های پیشیابی امروز، پنجشنبه، سامانه بارشی در نیمه جنوبی کشور به جز جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب هرمزگان فعال خواهد بود.
بارش در نوار مرکزی کشور از جمله استان‌های لرستان، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، مناطق مرتفع استان کرمان و ارتفاعات زاگرس مرکزی به صورت برف خواهد بود و شدت بارش‌ها در این روز، در استان‌های فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال شرق خوزستان و جنوب اصفهان است؛ همچنین، در استان گیلان، بارش برف و باران و در استان مازندران، بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.
جمعه در جنوب کرمان، برخی مناطق سیستان و بلوچستان و شمال و شرق هرمزگان بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و در ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش برف پیش بینی می‌شود.
شنبه و یکشنبه در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام خواهیم داشت.
دوشنبه مجدداً در استان‌های جنوبی و شمال غرب کشور و غرب سواحل خزر، بارندگی پیش بینی می‌شود.
پنجشنبه و جمعه، ضمن ماندگاری هوای سرد در نوار شمالی کشور، دمای هوا در دامنه‌های جنوبی البرز، مناطق مرکزی، جنوب، شرق، جنوب شرق و شمال شرق کشور بین ۷ تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد.
پنجشنبه دریای خزر و جمعه خلیج فارس مواج می‌شوند.
پنجشنبه در جنوب شرق، شرق، بخش‌هایی از شمال شرق، مرکز و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی و جمعه در شرق و جنوب شرق وزش باد شدید می‌باشد که در برخی مناطق می‌تواند منجر به گرد و خاک شود.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/