بازداشت ۳ نفر از حرمتشکنان برگزاری جشنواره بازیهای بومی دربجنورد
فارس
|
برگزیده، استانها
|
دوشنبه، 27 بهمن 1399 - 22:54
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: ۳ تن از عوامل اجرایی برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی که همراه با رقص در سالروز شهادت امام هادی(ع) برگزار شده بود، بازداشت شدند.
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: ۳ تن از عوامل اجرایی برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی که همراه با رقص در سالروز شهادت امام هادی(ع) برگزار شده بود، بازداشت شدند.
رئیسکل دادگستری خراسان شمالی در گفتوگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: ۳ نفر از عوامل حرمتشکن برگزاری جشنواره بازیهای بومی و محلی بجنورد بازداشت شدند.
حجتالاسلاموالمسلمین جعفری افزود: با توجه به حساسیت موضوع، دستگاه قضا به بررسی پرونده ادامه خواهد داد.
گفتنی است ظهر امروز در جشنواره بازیهای بومی و محلی بجنورد که از روزهای قبل توسط ورزش و جوانان استان و هیئت ورزشهای بومی و محلی و همزمان با شهادت امام هادی (ع) برنامهریزی و برگزار شد، گروهی اقدام به برگزاری رقص و حرمتشکنی این روز پرداختند.
انتهای پیام/ن/خ