وزرای خارجه آمریکا و انگلیس تلفنی کفتگو کردند
مهر
|
بینالملل
|
چهارشنبه، 08 بهمن 1399 - 21:41
وزیر خارجه انگلیس و همتای آمریکایی وی امروز به صورت تلفنی گفتگو کردند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، «دومنیک راب» وزیر خارجه انگلیس و «آنتونی بلینکن» همتای آمریکایی وی امروز چهارشنبه به صورت تلفنی گفتگو کردند.
ادامه دارد...