سومین واکسن ایرانی کرونا وارد فاز بالینی شد
باشگاه خبرنگاران
|
سلامت و پزشکی
|
شنبه، 27 دی 1399 - 14:11
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از کلیدخوردن کارآزمایی بالینی فاز ۱/۲ سومین واکسن ایرانی کرونا خبر داد.
جهانپور:
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: "کارآزمایی بالینی فاز ۱/۲ سومین #واکسن_ایرانی کرونا متعلق به مؤسسه سرم و واکسن سازی رازی، دقایقی پیش با تصویب کمیته ملی اخلاق، کلید خورد ..."
انتهای پیام/