یاران عالمیان به برتری رسیدند
فارس
|
ورزشی
|
چهارشنبه، 17 دی 1399 - 09:55
تیم لارومانه در حضور بازیکن ایرانی خود در لیگ تنیس روی میز فرانسه به برتری رسید.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم لارومانه که نیما عالمیان ملی پوش تنیس روی میز کشورمان را در این فصل در اختیار دارد، در هفته هفتم لیگ فرانسه به مصاف پونتویز به میدان رفت و موفق شد با حساب 3 بر صفر به برتری برسد.
در این مسابقه نیما یکی از بردهای تیمش را به دست آورد.
لارومانه با این برد 13 امتیازی شد و در رده هشتم قرار گرفت.
انتهای پیام/