عبدالرحیم لطفی سرپرست منابع طبیعی گلستان شد
مهر
|
استانها
|
چهارشنبه، 03 دی 1399 - 11:23
گرگان- عبدالرحیم لطفی به عنوان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان معارفه شد.
به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم لطفی صبح چهارشنبه به عنوان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان معارفه شد.
وی پیش از این به عنوان معاون فنی و آبخیزداری گلستان فعالیت می کرد.
گفتنی است پیش از این ابوطالب قزلسفلو مدیریت منابع طبیعی گلستان را بر عهده داشت.