خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تولید دو اثر ویدیویی با حضور نابغه قرآنی

مهر | دین و اندیشه | شنبه، 29 آذر 1399 - 15:44
دو اثر ویدیویی با حضور نابغه قرآنی حنانه خلفی و احمد ابوالقاسمی با هدف تجلیل از جان فشانی های کادر درمانی و پرستاران از سوی سازمان دارالقرآن تولید شد.
پرستاران،كادر،توليد،كشور،كبري،زينب،آستان،پرستار،مدافعان

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان دارالقرآن الکریم به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار با هدف تشکر از کادر درمان و مدافعان سلامت مردم اقدام به تهیه و تولید دو اثر ویدئویی کوتاه مدت کرده و آن را به پاس چندین ماه تلاش و جان فشانی خالصانه پرستاران و کادر پزشکی در ایام کرونا تقدیم به این قشر فداکار و از خود گذشته خواهد کرد.
این آثار با حضور استاد احمد ابوالقاسمی و حنانه خلفی به نمایندگی از جامعه قرآنی کشور تهیه و تولید گردیده است و در آن به صورت مجازی و حضوری از پرستاران یکی از مراکز درمانی تهران به نیابت از مدافعان سلامت کشور با اهدای هدایایی ارزشمند تقدیر و تشکر شده است.
همچنین در حاشیه ساخت این ویدئو کلیپ‌ها و با هماهنگی‌های صورت گرفته گروهی از خادمین افتخاری و فعالان قرآنی آستان مقدس امامزاده صالح (ع) به پاس صبوری، حمایت و همراهی همه جانبه خانواده کادر درمان کشور از زحمت کشان این عرصه، با حضور در منزل یکی از پرستاران با خانواده وی دیدار و هدایای متبرک این آستان مقدس را تقدیم ایشان کردند.
شایان ذکر است اثرهای تولید شده در ایام ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار از شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های گروهی پخش خواهد شد.