خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 07 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ساخت فیلم «شب‌های کازابلانکا» به تعویق افتاد

باشگاه خبرنگاران | فرهنگی و هنری | یکشنبه، 23 آذر 1399 - 19:06
سید جلال الدین دری به طور موقت از ساخت جدیدترین فیلم بلند سینمایی خود منصرف شده است.
فيلم،دري،كارگرداني،كازابلانكا،الدين

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛
سیدجلال الدین دری کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت تولید «شب‌های کازابلانکا» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: «شیوع ویروس کرونا و مشکلات مالی دست به دست هم داده است که فعلا از ساخت این فیلم سینمایی منصرف شویم.
ساخت این اثر را به زمان دیگری که شرایط مساعد شد، موکول کرده‌ام.»
گفتنی است فیلمنامه کمدی «شب‌های کازابلانکا» به نویسندگی و کارگردانی سید جلال الدین دری است.
بخش عمده لوکیشن‌های این فیلم در تهران خواهد بود.
بازیگران کمی در این اثر نقش آفرینی کرده‌اند.
قصه این فیلم در خصوص معضلات کارگردانی است که قصد دارد، فیلمی بسازد، اما در روند تولید اتفاقات دیگری می‌افتد و بازی عوض می‌شود.
آخرین فیلم بلند سینمایی که دری کارگردانی کرد، «نرگس مست» بود.
انتهای پیام/