تماس خبرساز و متفاوت یک مسافر با تبسی
آزاده مختاری درباره اقدام متفاوت یکی از رانندگان تپسی، پستی را در صفحه شخصی فضای مجازی خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، باتوجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، پرستاران و پزشکان در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار گرفتهاند و این روزها شاهد هستیم که بسیاری از هموطنان قدردان زحمات کادر درمان هستند.
در همین راستا یکی از رانندگان شرکت تپسی نیز باتوجه به اینکه یکی از پرستاران بخش کرونا را سوار خودروی خود کرده بود، پس از تماسی با این شرکت خواستار پس دادن مبلغ کرایه به مسافر شد.
این اقدام سفیر تپسی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت و در همین راستا آزاده مختاری خبرنگار و کارشناس رسانه، ویدئویی را از مکالمه سفیر تپسی و اپراتور این شرکت در صفحه شخصی فضای مجازی خود به اشتراک گذاشت.
در ادامه متن و پست منتشر شده توسط آزاده مختاری را مشاهده میکنید:
"هر روز تماسهای زیادی با پشتیبانی تپسی گرفته میشه.
اما این تماس فرق داشت.
با هم این تماس رو گوش کنیم، و اما امروز یکی میگفت : " ما قدردانی را نمیدانیم، همیشه طلبکاریم،از همه چیز و همه کس!"
خیلی اشتباه میکرد!
ما قدردانی را میدانیم، ما انسانیت را میشناسیم، ما مهربانی را میشناسیم ، ما مهربانیم...
ما به موقع و به جا،انسانیت را بارها و بارها برای هم نقاشی میکنیم مثل همین آقای مکوندی"
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/