خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

علت ترافیک صبح امروز دشت آزادگان مشخص شد

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | پنجشنبه، 13 آذر 1399 - 11:01
رئیس مرکز فرماندهی پلیس راهور پایتخت گفت: توقف و ایستادن یک دستگاه سواری پراید در مسیر جنوب به شمال دشت آزادگان باعث کندی حرکت خودروها شد.
مسير،توقف،راهور،ترافيكي،ترافيك،صبح،پليس

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: علت تغییر مسیر‌های ناگهانی خودرو‌ها و ایجاد بار ترافیکی مقطعی امروز صبح در مسیر جنوب به شمال دشت آزادگان قبل از میدان ۹ دی، توقف و ایستادن برای انتخاب مسیر یک دستگاه سواری پراید بود.
وی افزود: در ساعت ۰۷:۱۰ صبح امروز در مسیر جنوب به شمال دشت آزادگان قبل از میدان ۹ دی، یک دستگاه سواری پراید که در این مسیر در حال تردد بوده در انتخاب درست مسیر دچار تردید و در ابتدای مسیر متوقف شده که همین امر موجب شده است تا دیگر رانندگان در مواجهه با خودروی وی متوقف شوند و تغیر مسیر دهند.
این مقام انتظامی عنوان کرد: با توجه به توقف خطرساز این وسیله نقلیه در لاین یک این اتوبان صبح امروز شاهد ایجاد بار ترافیکی مقطعی در این محدوده بودیم.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت ادامه داد: با حضور عوامل پلیس راهور و از محل خارج کردن این وسیله از بار ترافیکی کاسته شد و جریان ترافیک به حالت اولیه بازگشت.
سرهنگ رنجبر توصیه کرد: توقف در حاشیه راه‌ها، اتوبان و بزرگراه‌ها ممنوع بوده و بسیار خطرناک و پر حادثه است، از این رو رانندگان به هیچ عنوان مجاز به توقف در این محل‌ها نیستند و فقط در موارد اضطراری می‌توانند از پهلوگاه‌های ایجاد شده استفاده کنند.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/