خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رشد شاخص بورس تا یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحد تا پایان هفته

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 11:13
کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به عوامل بنیادی مانند افزایش قیمت‌های جهانی در بعضی از صنایع یا ارتقا سطح حجم نقدینگی شاخص تا پایان هفته به محدوده یک میلیون و ۴۵۰ هزار برسد.
بازار،سرمايه،مثبت،هفته،كارشناس،تاثير،باشگاه،عوامل

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛
پیمان حدادی کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگا ران جوان، در رابطه با روند بازار سرمایه در هفته دوم آذرماه، اظهار کرد: متاسفانه ترور دانشمند هسته ای کشورمان تا حدودی توانست بازار را در دقایق آغازین معاملات منفی کند اما بعد از آن شاهد بودیم که بازار دوباره مانند هفته گذشته روند رو به رشد خودش را پیش گرفت و مثبت شد.
او افزود: اگر بازار طی امروز و فردا روند مثبت خود را از دست ندهد امیدواریم با توجه به عوامل بنیادی مانند افزایش قیمت های جهانی در بعضی از صنایع یا ارتقاء سطح حجم نقدینگی، شاخص کل تا پایان هفته به محدوده یک میلیون و ۴۵۰ هزار برسد.
بیشتر بخوانید
این کارشناس بازار سرمایه در رابطه با تاثیر تعطیلی اکثر مشاغل بر بازار سرمایه تصریح کرد: این امر تاثیر چندانی نمی تواند بر بازار سرمایه بگذارد به علت آنکه عامل اصلی که سبب شد تا بازار سرمایه طی این چند وقت مثبت باشد عوامل بنیادین بوده اند، اما نکته ای که باید به آن اشاره کرد ،اکنون بازار سرمایه بر خلاف سایر بازار های موازی اعم از سکه، ارز، مسکن و غیره با توجه به زیر ساخت های الکترونیکی و عدم خروج از منزل بهترین محل برای سرمایه گذاری است به شرط آن که افراد جوانب مختلف آن را در نظر گیرند و از رفتار های هیجانی بپرهیزند.
انتهای پیام/