محسن رضایی: پاسخ هر تجاوزی، رگباری از موشک و پهپاد است
به گزارش مشرق، محسن رضایی در توئیتر نوشت:
نه در مذاکره و نه در روند آتشبس اجازه زیادهخواهی به آمریکا را نخواهیم داد.
پاسخ هر شلیک و تجاوزی، رگباری از موشک و پهپاد است.
تاریخ به عقب باز نمیگردد و متجاوز به سرعت تنبیه خواهد شد.