خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

لزوم ارائه نظام‌نامه پایش برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 11:06
فراهانی گفت: ضروری است که شهرداری نظام‌نامه پایش برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران را در اسرع وقت ارسال کند.
تهران،شهر،شهرداري،برنامه،اجراي،شوراي،شورا،موقع،اقدام

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد؛
به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران امروز (یکشنبه نهم آذرماه) در تذکر پیش از دستور خود در دویست و پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر تهران با تأکید بر لزوم اجرای مصوبات شورای شهر از سوی شهرداری تهران اظهار کرد: رعایت قانون و اجرای مصوبات شورا مهم‌ترین انتظار اعضای شورای شهر از شهردار تهران و مدیران شهری است تا با رعایت و اجرای دقیق و به موقع مصوبات شورا، زمینه اداره هر چه بهتر شهر و شهرداری تهران فراهم شود.
فراهانی تصریح کرد: به منظور تأکید بر اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی خود به عنوان نماینده مردم تهران، درباره لزوم «ارائه نظام‌نامه پایش برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران» بر اساس بند ۱ ماده ۹۵ مصوبه برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران که شهرداری مکلف شده بود طی ۳ ماه پس از ابلاغ، برنامه را به شورا ارائه کند، به شهرداری تهران تذکر می‌دهم.
عضو شورای شهر تهران با اظهار تأسف از اینکه شهرداری مکلف بود تا خرداد ۱۳۹۸ این نظام نامه را تهیه و به شورا ارائه کند، اما این کار را نکرده است، گفت: اکنون پس از گذشت مدت ۵۲۷ روز از پایان مهلت قانونی اقدام، تا کنون شاهد اجرای تکالیف یاد شده از سوی شهرداری تهران نبوده‌ایم که باید اقدام لازم از طرف شهرداری برای اجرای این تکلیف انجام شود.
وی افزود: عملیاتی شدن بیش از ۴۵۰ تکلیف مقرر و تحقق بخشیدن به شاخص‌های عملکردی مورد نظر شورا در سند برنامه، امری است که نیازمند اقدام به موقع و دقیق شهرداری تهران است، نه اینکه در تدوین و ارائه نظام نامه پایش برنامه سوم شاهد تأخیر باشیم.
فراهانی گفت: برای تحقق برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران نیازمند مسئولیت پذیری و اقدام به موقع معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری هستیم.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/