خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مشکل خاصی در تردد محورهای آذربایجان‌شرقی وجود ندارد/ هشدار در مورد لغزندگی جاده‌ها

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 22:53
رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی با اشاره به بارش‌ برف طی امروز در سطح استان، گفت: خوشبختانه از نظر تردد مشکل خاصی نداریم، ولی با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها، رانندگان از ترددهای غیرضروری خودداری کرده و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
محورهاي،استان،برف،محور،لغزنده

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی با اشاره به بارش‌ برف طی امروز در سطح استان، گفت: خوشبختانه از نظر تردد مشکل خاصی نداریم، ولی با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها، رانندگان از ترددهای غیرضروری خودداری کرده و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
سرهنگ رضا کریمی‌نژاد در گفت‌وگوی خبری، اظهار کرد: طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، از اولین ساعات امروز، بارش‌ها در محورهای مواصلاتی شروع شده و در اکثر محورها بارش ابتدا به صورت باران و سپس به صورت برف، محورها را تحت‌تاثیر قرار داده است.
به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که تمامی محورهای استان، به ویژه گردنه‌ها و ارتفاعات تحت تاثیر این بارش‌ها قرار گرفتند، افزود: به ویژه در محورهای "آزادراه تبریز_زنجان، محور چاراویماق، محور هشترود_زنجان و محور سرچم و گردنه صایین" شاهد بیشترین بارش برف بودیم.
سرهنگ‌ کریمی‌نژاد با بیان این‌که تمام محورهای استان لغزنده است، افزود: برف‌روبی و نمک‌پاشی در سطح جاده‌ها انجام شده و با توجه به لغزندگی جاده‌ها، شهروندان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت نیز با سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب حرکت کنند.
انتهای پیام