خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۱۱۷۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد/فوت ۳۴ بیمار

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 13:53
اصفهان–سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در یک روز گذشته یک هزار و ۱۷۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شدکه ازاین تعداد ۲۴۴ نفر بستری شدند.
كرونا،بيمار،اصفهان،مراكز

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت تاخت و تاز ویروس کرونا در اصفهان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت اخیر یک هزار و ۱۷۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل شناسایی شدند.
وی افزود: از این تعداد بیمار جدید شناسایی شده ۲۴۴ بیمار در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شدند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر در مجموع یک هزار و ۷۷۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند، اضافه کرد: همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۷۸ بیمار پس از بهبودی از این مراکز ترخیص شده‌اند.
وی ادامه داد: البته باید توجه داشت که در حال حاضر ۳۶۳ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.
نجیمی تعداد مرگ بیماران مشکوک به کرونا در یک روز گذشته را ۳۴ نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون تست ۲۴ نفر از این افراد مثبت کرونا بوده است.