خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 21 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هنرمندان برای شرکت در جشنواره دهه هنر فارس تا ۵ دی فرصت دارند

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 12:53
شیراز- مسئول دبیرخانه جشنواره دهه هنر فارس، اعلام کرد: هنرمندان برای شرکت در جشنواره دهه هنر فارس تا ۵ دی فرصت دارند.
هنري،جشنواره،فرهنگ،فرهنگي،هنرمندان،ارشاد،فارس،برگزاري،توجه

امیر صادقی در گفت و گو با مهر با بیان اینکه برگزاری جشنواره دهه هنر فارس در ۹ شهرستان با هدف تمرکز برهم افزایی و همگرایی هنرمندان و خانواده بزرگ بهداشت و درمان کشور در راستای حفظ و ارتقای سلامت هم وطنان انجام خواهد شد، افزود: با توجه به همه گیری کرونا که باعث شده بیشتر فعالیت‌های فرهنگی و هنری تعطیل شود، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان‌ها و انجمن‌های فرهنگی و هنری و همکاری یک مؤسسه فرهنگی و هنری تصمیم گرفت با فعالیت هنری در بستر فضای مجازی اقدام کند که با هدف تمرکز برهم افزایی و همگرایی هنرمندان و خانواده بزرگ بهداشت و درمان کشور در راستای حفظ و ارتقای سلامت هم وطنان انجام خواهد شد.
وی خبر از برپایی دبیرخانه مرکزی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در آبان ماه ۹۹ و شعبه دیگر دبیرخانه در مؤسسه فرهنگی و هنری یاد شده داد و افزود: با توجه به برگزاری این جشنواره در شهرهای شیراز، مرودشت، کازرون، اقلید، ارسنجان، اوز، لارستان، جهرم و داراب هماهنگی لازم جهت برگزاری جشنواره با انجمن‌های شهرستان‌ها به عمل آمده است که در ۱۰ رشته تذهیب، گل و مرغ، فیلم نامه کوتاه، عکس، بازیگری تک بازیگر، داستان نویسی و داستانک، خوشنویسی، نقاشی، شعر، گرافیک و نمایش نامه نویسی برگزار خواهد شد.
صادقی افزود: با توجه به اینکه این رویداد به بستر مجازی برگزار می‌شود هنرمندان می‌بایست برای اطلاعات و بارگذاری آثار خود به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی www.injo.ir مراجعه کنند و پس از ثبت نام در بخش فرهنگ و هنر آثار خود را ارسال کنند.