خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 29 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تلاش معلمان خیّر گل‌تپه برای محرومیت‌زدایی

ایسنا | استان‌ها | سه شنبه، 04 آذر 1399 - 15:40
فرهنگیان بخش گل تپه به صورت خودجوش با تشکیل تیم خیرین و تعامل با گروه های خیرین استان گام های بزرگی برای کمک به دانش آموزان محروم بخش گل تپه برداشته اند.
آموزان،دانش،تپه،گل،خيرين،كمك،منطقه،محروم،فرهنگي،آموزشي،دستگا ...

ایسنا/همدان فرهنگیان بخش گل تپه به صورت خودجوش با تشکیل تیم خیرین و تعامل با گروه های خیرین استان گام های بزرگی برای کمک به دانش آموزان محروم بخش گل تپه برداشته اند.
این روزها که ویروس کرونا تحصیل دانش آموزان را از سر کلاس و پشت میزهای درس به فضای مجازی و گوشی های هوشمند انتقال داده است، هستند خانواده هایی که توان تهیه امکانات مورد نیاز فرزندانشان را ندارند بنابراین در کنا همه این مشکلات خیرین مانند همیشه در یاری رساندن به همنوعان خود ایفای نقش می کنند.
منطقه گل تپه نیز از جمله مناطق محروم استان همدان است که بسیاری از دانش آموزان آن از داشتن امکاناتی مانند گوشی هوشمند برای ادامه تحصیل محروم هستند که با اطلاع رسانی نیروهای آموزش و پرورش خیرین به کمک این دانش آموزان آمده اند.
تهیه و اهدای ۵ دستگاه تبلت برای دانش آموزان بخش گل تپه
به گزارش ایسنا، رئیس اداره آموزش و پروروش منطقه گل تپه شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه خیرین فرهنگی برای کمک به دانش آموزان پای کار هستند، گفت: در طول سال جاری و ماه های اخیر، بخشی از خیرین نوع دوست فرهنگی و غیرفرهنگی کمک های زیادی برای تهیه و خرید تجهیزات آموزشی دانش آموزان کرده اند.
علی محمودی با قدردانی و سپاس از زحمات متعهدانه فرهنگیان بخش گل تپه اظهار کرد: مدیران مدارس منطقه، به صورت خودجوش با تمام توان و دلسوزی در پروسه جذب خیرین و هدایای آنها تلاش زیادی کرده اند که نتیجه این پیگیری ها تهیه پنج دستگاه تبلت برای دانش آموزان محروم بخش گل تپه بوده است.
وی افزود: خوشبختانه با پیگیری های به عمل آمده توسط حمیدرضا رجبی مدیر آموزشگاه ابتدایی روستایی(غدیر) پیربادام و همچنین مدد و همت و همیاری یکی از خیرین گرانقدر خارج استانی، تعداد پنج دستگاه تبلت تهیه و به دانش آموزان منطقه در این مرکز آموزشی اهدا شد.
تهیه و توزیع ۱۰۰ بسته اقلام غذایی به خانواده های نیازمند منطقه
وی با بیان اینکه با همیاری و مشارکت بانوان فرهنگی منطقه ۱۰۰ بسته غذایی تهیه و در بین خانواده های مناطق محروم توزیع شد، مطرح کرد: در چندین مرحله کمک های زیادی به دانش آموزان و اولیاء کم برخوردار در بخش از سوی شورای بانوان آموزش و پرورش بخش گل تپه گردآوری، تهیه و اهداء شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه گل تپه، محمودی با قدردانی از تیم خیرین فرهنگی گفت: به همت همکار فرهنگی و پرتلاش خیر، فتانه بگزاده مسئول شورای بانوان و عضو مجمع خیرین مدرسه ساز بخش گل تپه به همراه چند گروه خیر دیگر در سطح استان فعالیت های خیرانه و ارائه و جذب کمک های مالی نقدی و غیرنقدی سازماندهی شده است.
وی گفت: گروه خیرین مجموعه فرهنگی فاز دوم کمک رسانی خود را در دستور کار قرار داد و در ماه گذشته و روزهای جاری اقلام خوراکی مانند گوشت، برنج، روغن، قند و مایحتاج غذایی دیگر خریداری و در قالب سبد و بسته معیشتی خانوادگی بین نیازمندان توزیع کرده اند و اهدای دو دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند منطقه و چند قلم تجهیزات کمک آموزشی از جمله کمک هایی است که این روزها تقدیم خانوادها و دانش آموزان محروم منطقه شده است.
رئیس اداره آموزش و پرورش گل تپه به خدمات اخیر در دبستان سمیه گل تپه اشاره و تأکید کرد: به همت فتانه بگزاده مدیر خیر و نیکوکار این آموزشگاه و مسئول شورای بانوان منطقه، لوازم آموزشی برای دانش آموزان نیازمند مدرسه سمیه خریداری شده که شامل دو دستگاه تبلت، ۱۰ عدد فلش، چندین بسته وسیله کمک آموزشی و ۵۰ دست لباس زمستانی بوده است.
انتهای پیام