سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انصارالله از آزادسازی 5 اسیرش در عملیات تبادل با دولت مستعفی یمن خبر داد

ایسنا | بین‌الملل | چهارشنبه، 28 آبان 1399 - 21:54
گروه انصارالله یمن امروز، چهارشنبه از آزادسازی پنج اسیر خود در جریان تبادل اسیران با دولت مستعفی یمن در جبهه مارب خبر داد.
اسيران،يمن،مارب

گروه انصارالله یمن امروز، چهارشنبه از آزادسازی پنج اسیر خود در جریان تبادل اسیران با دولت مستعفی یمن در جبهه مارب خبر داد.
به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، عبدالقادر المرتضی، رئیس هیئت امور اسیران در صنعا گفت: پنج اسیر از اسیران ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در عملیات تبادل اسیران با میانجی‌گری محلی در جبهه مارب آزاد شدند.
او قبلا از تعویق موعد دور جدید مذاکرات درباره پرونده اسیران خبر داده بود که قرار بود فردا شروع شود.
انتهای پیام