اهدا ۱۳ دستگاه ونتیلاتور به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
مهر
|
استانها
|
چهارشنبه، 28 آبان 1399 - 08:06
کرمانشاه-مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب از اهدا ۱۳ دستگاه ونتیلاتور از سوی این شرکت به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد.
سعید ناصری پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از زحمات و تلاشهای بی وقفه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و کادر زحمتکش بهداشت و درمان استان برای مقابله با بیماری کرونا بسیار سپاسگزاریم.
وی افزود: با توجه به شیوع کرونا، وزارت نفت ۱۴۱ دستگاه ونتیلاتور خریداری و در اختیار دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور قرار داده شد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب بیان کرد: از این تعداد ۱۳ دستگاه ونتیلاتور به استان کرمانشاه اختصاص داده شد، تا بتوانیم با اهدا این دستگاهها سهم کوچکی در درمان بیماران استان داشته باشیم.