خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 03 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اهدا ۱۳ دستگاه ونتیلاتور به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 28 آبان 1399 - 08:06
کرمانشاه-مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب از اهدا ۱۳ دستگاه ونتیلاتور از سوی این شرکت به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد.
استان،ونتيلاتور،كرونا،داده_شد

سعید ناصری پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از زحمات و تلاش‌های بی وقفه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و کادر زحمتکش بهداشت و درمان استان برای مقابله با بیماری کرونا بسیار سپاسگزاریم.
وی افزود: با توجه به شیوع کرونا، وزارت نفت ۱۴۱ دستگاه ونتیلاتور خریداری و در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور قرار داده شد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب بیان کرد: از این تعداد ۱۳ دستگاه ونتیلاتور به استان کرمانشاه اختصاص داده شد، تا بتوانیم با اهدا این دستگاه‌ها سهم کوچکی در درمان بیماران استان داشته باشیم.