اعزام دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه در پمپ بنزین پیروزی
باشگاه خبرنگاران
|
سلامت و پزشکی
|
دوشنبه، 26 آبان 1399 - 23:18
رئیس اورژانس تهران گفت: ۲ دستگاه آمبولانس بلافاصله بعد از بروز حادثه به پمپ بنزین پیروزی اعزام میشوند.
صابریان در گفتوگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
پیمان صابریان، رئیس اورژنس تهران در گفتوگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بر اثر وقوع حریق در پمپ بنزین پیروزی در ساعت ۱۷:۴۳ دقیقه بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام میشوند.
او گفت: در این حادثه یک مرد ۴۵ ساله به علت ضربه به سر دچار مصدومیت میشود که بعد از اقدامات اولیه به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل میشود و در حال حاضر یک دستگاه آمبولانس در محل حادثه مستقر است.
انتهای پیام/