سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعزام دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه در پمپ بنزین پیروزی

باشگاه خبرنگاران | سلامت و پزشکی | دوشنبه، 26 آبان 1399 - 23:18
رئیس اورژانس تهران گفت: ۲ دستگاه آمبولانس بلافاصله بعد از بروز حادثه به پمپ بنزین پیروزی اعزام می‌شوند.
حادثه،صابريان،آمبولانس،خبرنگاران

صابریان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
پیمان صابریان، رئیس اورژنس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بر اثر وقوع حریق در پمپ بنزین پیروزی در ساعت ۱۷:۴۳ دقیقه بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام می‌شوند.
او گفت: در این حادثه یک مرد ۴۵ ساله به علت ضربه به سر دچار مصدومیت می‌شود که بعد از اقدامات اولیه به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل می‌شود و در حال حاضر یک دستگاه آمبولانس در محل حادثه مستقر است.
انتهای پیام/