برپایی رزمایش "سیف العرب" در مصر با مشارکت ۴ کشور
ایسنا
|
بینالملل
|
دوشنبه، 26 آبان 1399 - 13:22
نیروهای اردنی امروز (دوشنبه) راهی مصر شدند تا در رزمایش مشترک «سیف العرب» شرکت کنند.
نیروهای اردنی امروز (دوشنبه) راهی مصر شدند تا در رزمایش مشترک «سیف العرب» شرکت کنند.
به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، در این رزمایش ۴ کشور عربی اردن، بحرین، مصر و امارات مشارکت دارند.
هدف از این تمرین که از ۱۵ تا ۲۷ ماه جاری میلادی ادامه دارد، توسعه همکاریها میان این کشورها و ایجاد فضای عملیات مشترک جهت رویارویی با چالشها در منطقه است.
همچنین قرار است که نیروهای زمینی تمرینهایی را برای عملیات ویژه داشته باشند و اقداماتی نیز برای تقویت امنیت دریایی صورت بگیرد.
تمرینهایی نیز در خصوص آتش گشودن به صورت دریایی و هوایی و پرش آزاد و تامین امنیت آبهای منطقهای انجام میشود.
انتهای پیام