بازدید صبحگاهی حناچی از پروژه کمربند سبز تهران در تلو
باشگاه خبرنگاران
|
اجتماعی و حوادث
|
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 08:10
شهردار تهران صبح امروز از ۱۲۵۰ هکتار درختکاری در پروژه توسعه کمربند سبز شهر تهران دیدن کرد.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران ساعت ۶ صبح امروز (یکشنبه ۲۶ اسفند ماه) به همراه علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستانها از طرح توسعهای کمربند سبز پیرامونی تهران در منطقه تلو بازدید کرد.
حناچی پس از تلو از درختکاریهای سالهای گذشته و روند تکمیل این کمربند در منطقه گردنه قوچک و بوستان یاس فاطمی نیز دیدن کرد و در جریان برنامههای سازمان بوستانها برای توسعه فضای سبز پیرامونی شهر تهران قرار گرفت.
انتهای پیام/