سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

5 کرونایی در باشگاه میلان/تست دوناروما مثبت شد

فارس | برگزیده، ورزشی | دوشنبه، 05 آبان 1399 - 15:00
باشگاه میلان از ابتلای 5 عضو این باشگاه به ویروس کرونا خبر داد.
باشگاه،كرونا،عضو

باشگاه میلان از ابتلای 5 عضو این باشگاه به ویروس کرونا خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه آث میلان ایتالیا اعلام کرد در تست های انجام شده از اعضای باشگاه مشخص شد 5 عضو به ویروس کرونا مبتلا شدند.
دوناروما و پیتر هاگ دو بازیکن تیم تستشان مثبت شد.
همچنین 3 عضو ادارای باشگاه نیز به این ویروس مبتلا شدند.
بقیه اعضای تیم علائمی از این بیماری نداشتند.
امروز دوباره از تمام اعضای باشگاه میلان تست کرونا گرفته می شود تا از سلامتی بقیه اطمینان حاصل شود.
5 عضو مبتلا شده به کرونا اکنون در قرنطینه به سر می برند.
انتهای پیام/