خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 07 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

محمود واعظی به قرنطینه خانگی رفت

مشرق | سیاسی | پنجشنبه، 01 آبان 1399 - 19:21
تست،نتيجه

به گزارش مشرق، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور طی توییتی نوشت: با مثبت شدن نتیجه تست کرونای دخترم، من و همسرم نیز تست دادیم که نتیجه تست ایشان مثبت و تست من منفی بود و با وجود اینکه هیچگونه علائمی تاکنون نداشته ام، تصمیم گرفتم تا تکرار تست در هفته آینده و روشن شدن نتیجه آن، در قرنطینه خانگی بمانم.