ایمن سازی انتهای بزرگراه بابایی
باشگاه خبرنگاران
|
اجتماعی و حوادث
|
پنجشنبه، 10 مهر 1399 - 13:17
سرهنگ زینی وند مقدم از ایمن سازی انتهای بزرگراه بابایی با انجام اقدامات مناسب خبر داد.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ مطرح کرد؛
سرهنگ مصطفی زینی وند مقدم رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفتوگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: عملیات ایمن سازی و آرامسازی جریان ترافیک در نقطه حادثه خیز انتهای شرقی بزرگراه شهید بابایی با احداث سرعتکاه آسفالتی انجام شد.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران افزود: نصب تابلوی پایان بزرگراه، احداث سرعتکاه، اصلاح رمپ ورودی به بزرگراه و آشکار سازی محل، از جمله اقداماتی است که در راستای ایمن سازی محدوده انجام شده است.
بیشتر بخوانید؛
انتهای پیام/