خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 03 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فروتن حکم گرفت / رفتنی شدن طباطبایی نژاد از وزارت ارشاد

ایسنا | برگزیده، فرهنگی و هنری | چهارشنبه، 09 مهر 1399 - 14:48
طی حکمی از سوی حسین انتظامی (رئیس سازمان سینمایی)، سعید رجبی فروتن به عنوان معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی منصوب شد.
سينمايي،سازمان،فروتن،رجبي،سعيد،مدير،سمعي

طی حکمی از سوی حسین انتظامی (رئیس سازمان سینمایی)، سعید رجبی فروتن به عنوان معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی منصوب شد.
به گزارش ایسنا، در حالی که طی چند روز گذشته خبرهای غیر رسمی از پایان ماموریت طباطبایی نژاد از وزارت ارشاد و بازگشت اش به صدا و سیما حکایت داشت؛ امروز رسما روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری اعلام کرد که با توجه به اتمام ماموریت سید محمد مهدی طباطبائی نژاد در سازمان سینمایی و بازگشت وی به صدا و سیما ،رئیس سازمان سینمایی طی حکمی سعید رجبی فروتن را که تا پیش از این مدیر کل حوزه ریاست سازمان سینمایی بود، به سمت معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی منصوب کرد.
سعید رجبی فروتن متولد شهریور ۱۳۳۹ در شهراراک دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و کارشناسی ارشد مدیریت رسانه تهران است.
در سوابق مدیریتی رجبی فروتن مواردی چون سرپرست معاونت مرکز گسترش نیروی انسانی معاونت سینمایی، سرپرست اداره کل توسعه همکاری های سمعی و بصری، مدیر کل دفتر توسعه فناوری سینمایی، مدیر کل دفتر نمایش خانگی (دو دوره مجموعا ۵ سال)، مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی(سه دوره مجموعا ۱۱ سال) دیده می شود.
انتهای پیام