محمد بن سلمان برادرش را بازداشت کرد!
باشگاه خبرنگاران
|
بینالملل
|
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 10:10
العهد الجدید در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت ولیعهد عربستان سعودی یکی از برادران خود را بازداشت خانگی کرده است.
به گزارش گروه بینالملل باشگاه خبرنگاران جوان، العهد الجدید در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی یکی از برادران خود را بازداشت خانگی کرده است.
در حساب کاربری توئیتر العهد الجدید آمده است: محمد بن سلمان برادرش بندر بن سلمان را بازداشت و او را به مادرش فهده آل حثلین ملحق کرد که در «ابها » در بازداشت خانگی به سر میبرد.
انتهای پیام/