سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بازیکن جدیدی به تیم استقلال خوزستان اضافه شد

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 30 شهریور 1399 - 21:31
اهواز- پس از توافق با مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، مدافع فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان به تیم استقلال خوزستان پیوست.
فصل،خوزستان،مهر،استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال عبدی پس از توافق با مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با عقد قرارداد رسمی به مدت یک فصل به جمع شاگردان امیر خلیفه اصل اضافه شد.
پیش از این بهروز بارانی و علی حسامی به تیم استقلال خوزستان پیوسته بودند.
همچنین حسن معاوی، سجاد خالدی و محمد بختیاری برای یک فصل دیگر در میان آبی پوشان دیار کارون ماندنی شد.
به گزارش مهر، قرار است فصل جدید مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور از نیمه نخست آبان ماه امسال آغاز شود.