خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

«صباح» طلوع سبز زندگی

فارس | تصویری | شنبه، 29 شهریور 1399 - 14:59
«صباح مجیدی» متولد 1369 از سنندج معلول ضایعه نخاعی که همانند اسمش هر صبح زندگی‌اش پر از نور و امید است، صباح تاکنون موفقیت‌های چشمگیری را در عرصه‌های فرهنگی، هنری، حمایتی و ورزشی داشته است. <br/>او در چندین جشنواره با گروهی که اکثریت آنها معلول بوده اند بعنوان کارگردان اجرا داشته است. بیش از ده سال است که فعالیت ورزشی خود آغاز کرده و توانسته در مسابقات کشوری پرتاب نیزه مدل طلا و در مسابقات پرتاب وزنه مدال برنز را کسب کند.<br/>صباح در حال حاضر کارگاه میوه خشک‌کنی (وزین) را دایر کرده و برای خود و چند نفر از دوستانش که از اعضای انجمن ضایعه نخاعی هستند شغل ایجاده کرده است.
صباح،نخاعي،ضايعه،معلول

«صباح» طلوع سبز زندگی
«صباح مجیدی» متولد ۱۳۶۹ از سنندج معلول ضایعه نخاعی که همانند اسمش هر صبح زندگی‌اش پر از نور و امید است، صباح تاکنون موفقیت‌های چشمگیری را در عرصه‌های فرهنگی، هنری، حمایتی و ورزشی داشته است.
او در چندین جشنواره با گروهی که اکثریت آنها معلول بوده اند بعنوان کارگردان اجرا داشته است.
بیش از ده سال است که فعالیت ورزشی خود آغاز کرده و توانسته در مسابقات کشوری پرتاب نیزه مدل طلا و در مسابقات پرتاب وزنه مدال برنز را کسب کند.
صباح در حال حاضر کارگاه میوه خشک‌کنی (وزین) را دایر کرده و برای خود و چند نفر از دوستانش که از اعضای انجمن ضایعه نخاعی هستند شغل ایجاده کرده است.