پیروزی مس در دیدار رفت فینال فوتسال بانوان
باشگاه خبرنگاران
|
ورزشی
|
جمعه، 24 مرداد 1399 - 13:03
تیم مس رفسنجان در دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال بانوان توانست سایپا تهران شکست دهد.
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال بانوان امروز (جمعه) ۲۴ مرداد ماه در تهران بین تیمهای سایپا تهران و مس رفسنجان برگزار شد.
این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر به سود مس رفسنجان به پایان رسید.
گلهای مس در این بازی را مهسا کمالی و هما آقایی به ثمر رساندند.
دیدار برگشت فینال فوتسال بانوان جمعه هفته آینده در رفسنجان برگزار خواهد شد.
انتهی پیام/