ثبت نام از دومین کاندیدای انتخابات دوومیدانی
ایسنا
|
ورزشی
|
چهارشنبه، 08 مرداد 1399 - 16:27
دومین کاندیدای ریاست دوومیدانی با حضور در فدراسیون ثبت نام کرد.
دومین کاندیدای ریاست دوومیدانی با حضور در فدراسیون ثبت نام کرد.
به گزارش ایسنا، ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون دوومیدانی از ششم مرداد آغاز شده است که امروز (چهارشنبه) حبیبالله دشتی، مسئول انجمن دوومیدانی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران به عنوان دومین کاندیدا ثبت نام خود را انجام داد.
دشتی رئیس هیات دوومیدانی ملارد نیز هست.
روز گذشته نیز مجید کیهانی، رئیس سابق این فدراسیون برای انتخابات ثبت نامکرد.
ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون دوومیدانی از ۶ مرداد آغاز شده و تا ۲۰ مرداد به مدت ۱۰ روز کاری ادامه دارد.
انتهای پیام