سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بازیکنان خارجی فولاد جدا شدند

مشرق | ورزشی | شنبه، 06 تیر 1405 - 21:22
دو بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان از این تیم جدا شدند.
فولاد،تيم،تمرينات

به گزارش مشرق، گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی فولاد پس از دریافت مطالباتش خود و دو فصل حضور در فولاد، از این تیم جدا شد.
همچنین متئوس کاستا، وینگر-مهاجم ۲۶ ساله برزیلی که در نقل و انتقالات زمستانه فصل گذشته به صورت قرضی از باشگاه مس رفسنجان به فولاد آمد، از فولاد جدا شد.
البته این بازیکن در نخستین تمرینات خود با تیم اهوازی دچار مصدومیت شد و نتوانست فولاد را همراهی کند.
تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان از امشب ششم تیر ماه با حضور حمید مطهری در تهران آغاز شد.