خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 04 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بیک‌زاده: از منیعی شکایت می‌کنم

مشرق | ورزشی | دوشنبه، 06 مرداد 1399 - 13:41
هاشم بیک‌زاده مدافع پیشین استقلال پاسخ دیگر پیشکسوت این باشگاه را داد.
منيعي،ساك،رختكن،جابه

به گزارش مشرق، هاشم بیک‌زاده ضمن اشاره به صحبت‌های روز گذشته میثم منیعی، حرف‌های جالبی به زبان آورد.
منیعی در مصاحبه‌ای گفته بود بیک‌زاده برای آن که در ترکیب اصلی بازی کند، ساک چند بازیکن دیگر را جابه جا می‌کرد.
حتی موبایل خود را باز می‌گذاشت تا اخبار رختکن را به دست رسانه‌ها برساند و حالا هم مشغول خنداندن همبازیانش در لیگ یک است و...
بیشتر بخوانید: افشاگری منیعی از افرادی که جاسوس رختکن بودند
بیک‌زاده در این مورد به خبرنگار میزان گفت: من قطعا از منیعی شکایت می‌کنم.
او باید در دادگاه بگوید که ساک چه کسی را جابه جا کردم.
باید در دادگاه پاسخگوی صحبت‌هایش باشد.
وی افزود: همه اهالی فوتبال من را می‌شناسند و منیعی را هم می‌شناسند.
او در سال ۸۷ ذخیره من در استقلال بود و هنوز از آن اتفاقات ناراحت است.
منیعی از نیمکت ذخیره‌ها، بازی‌های من را نگاه می‌کرد و هنوز به دلیل همین موضوع کینه به دل دارد.
با این حال من شکایت می‌کنم تا حقایق مشخص شود.