خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 01 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بازگشت کرونا به بوندسلیگا

مشرق | ورزشی | یکشنبه، 05 مرداد 1399 - 13:38
باشگاه ولفسبورگ از ابتلای بازیکن سوئیسی این تیم به ویروس کووید ۱۹ خبر داد.
ولفسبورگ،باشگاه،بوندسليگا،ويروس

به گزارش مشرق، رقابت های بوندسلیگا چند روزی است که به پایان رسیده است و بایرن مونیخ با اقتدار جام قهرمانی را بالای سر برد.
با وجود پایان بوندسلیگا باشگاه ولفسبورگ از ابتلای یک بازیکن این تیم به کرونا خبر داد.
بیشتر بخوانید: بایرن قهرمان بوندسلیگا شد
در بیانیه باشگاه ولفسبورگ آمده است که کی وین امبابو مدافع سوئیسی این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده است.
طبق اعلام باشگاه ولفسبورگ این بازیکن دو هفته در قرنطینه خانگی خواهد بود و نمی تواند در تمرینات شرکت کند.
مدیر ورزشی باشگاه ولفسبورگ اعلام کرد که وضعیت سلامت این بازیکن زیر نظر کادر پزشکی خوب است و او نشانه های نگران کننده ویروس را ندارد.
باشگاه ولفسبورگ اعلام کرد که به استثنای امبابو هیچ بازیکنی از این تیم به ویروس کووید ۱۹ مبتلا نشده است.
انتهای پیام