بازگشایی محور توسکستان_شاهرود
باشگاه خبرنگاران
|
اجتماعی و حوادث
|
شنبه، 04 مرداد 1399 - 00:01
سرهنگ شرافتی از بازگشایی محور توسکستان_شاهرود در استانهای گلستان و سمنان، خبر داد.
جانشین رئیس پلیس راه ناجا خبر داد؛
سرهنگ ایوب شرافتی جانشین رئیس پلیس راه ناجا در گفتوگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۲۲:۵۰ امشب ۳ مردادماه محور توسکستان_شاهرود در استانهای گلستان و سمنان بازگشایی شد.
جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: محور فوق از ساعت ۱۹:۰۰ به علت بارش شدید باران و طغیان رودخانه مسدود شده بود.
انتهای پیام/