۶۰ درصد بیماران جدید در شهرستان بویراحمد هستند
مهر
|
استانها
|
چهارشنبه، 01 مرداد 1399 - 17:33
یاسوج- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه در آزمایشات امروز ۶۰ درصد موارد ابتلا مربوط به شهرستان بویراحمد بود، گفت: با ادامه این روند وضعیت شهرستان بویراحمد قرمز می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، پرویز یزدانپناه ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر ۲۱۵ بیمار در بیمارستانهای معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۰۱ بیمار مبتلای قطعی هستند.
وی بیان داشت: ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا نیز در بخش آی سی یوی بیمارستانهای استان بستری هستند.
یزدانپناه اظهار داشت: پنج بیمار نیز تحت درمان با دستگاه بوده و تاکنون دوهزار و ۸۹ بیمار نیز بهبود یافتهاند.
وی افزود: مردم باید از حضور در اجتماعات خودداری کرده و در صورت لزوم خروج از خانه از ماسک استفاده کرده و پروتکلهای بهداشتی را نیز رعایت کنند.