خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 04 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ابتلای دومین نماینده مردم مشهد به ویروس کرونا

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 30 تیر 1399 - 13:20
مشهد ـ حجت الاسلام محمدحسین حسین‌زاده بحرینی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی به ویروس کرونا مبتلا شد.
نماينده،كلات

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدحسین حسین‌زاده بحرینی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی به بیماری کویید ۱۹ مبتلا شد.
از روز گذشته، قرنطینه و استراحت پزشکی این نماینده آغاز شده و حداقل دو هفته ادامه خواهد داشت.
فاطمه رحمانی نماینده دیگر مردم مشهد و کلات در مجلس نیز چندی پیش به ویروس کرونا مبتلا شده بود.