ابتلای دومین نماینده مردم مشهد به ویروس کرونا
مهر
|
استانها
|
دوشنبه، 30 تیر 1399 - 13:20
مشهد ـ حجت الاسلام محمدحسین حسینزاده بحرینی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی به ویروس کرونا مبتلا شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدحسین حسینزاده بحرینی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی به بیماری کویید ۱۹ مبتلا شد.
از روز گذشته، قرنطینه و استراحت پزشکی این نماینده آغاز شده و حداقل دو هفته ادامه خواهد داشت.
فاطمه رحمانی نماینده دیگر مردم مشهد و کلات در مجلس نیز چندی پیش به ویروس کرونا مبتلا شده بود.