واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به خروج آمریکا از سازمانهای بینالمللی
تسنیم
|
استانها
|
یکشنبه، 29 تیر 1399 - 08:04
گروه استانها ـ عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: خروج ایالات متحده آمریکا از سازمانها، معاهدات و کنوانسیونهای بینالمللی در روزهای اخیر بیانگر منفعتطلبی ظالمانه سیاستمداران کاخ سفید است.
محمود عباسزاده در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد خروج ایالات متحده از سازمان جهانی بهداشت بودهایم که نشان دهنده افکار و شخصیت کاخ سفیدنشینان است.
نماینده مردم شهرستان مشگینشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: خروج ایالات متحده آمریکا از سازمانها، معاهدات و کنوانسیونهای بینالمللی در روزهای بیانگر منعفتطلبی ظالمانه سیاست مداران کاخ سفید است.
عباسزاده تصریح کرد: سیاست خارجی آمریکا با روی کار آمدن ترامپ، به شدت در حال حرکت به سمت یکجانبه گرایی و زورگویی افراطی است.
عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بدون شک سلطه گری و زیادهخواهی آمریکاییها با مقررات بین المللی همسویی ندارد از این رو انجام چنین اقداماتی از سوی دولتمردان این کشور، جای تعجب ندارد.
انتهای پیام/ 146/ش