خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 01 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

استفاده از ماسک برای ورود به امامزادگان اجباری شد

باشگاه خبرنگاران | فرهنگی و هنری | سه شنبه، 17 تیر 1399 - 14:49
با اوج‌گیری کرونا، استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی برای ورود به امامزادگان استان تهران اجباری شد.
امامزادگان،كرونا،زائران،ماسك،مجدد

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با افزایش مبتلایان به کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی توسط مردم، از امروز ورود زائران به امامزادگان استان تهران فقط با داشتن ماسک امکان‌پذیر است.
بر همین اساس، از تشرف زائری که از ماسک استفاده نکرده باشد، به محوطه امامزادگان استان تهران ممانعت به عمل می‌آید.
شیوع کرونا در کشور موجب تعطیلی امامزادگان و بقاع متبرکه شد که پس از ماه مبارک رمضان و با دستور ستاد مبارزه با کرونا در‌های امامزادگان مجدد به روی زائران باز و آستان‌های مقدس میزبان زائران شدند.
البته فضای تربت‌خانه و ضریح امامزادگان همچنان بسته است و فقط فضای باز و محیط‌های غیرمسقف برای حضور زائران به امامزادگان بازگشایی شده است.
به نظر می‌رسید با اوج‌گیری مجدد کرونا، امامزادگان مجدد تعطیل شوند که با دستور ستاد مبارزه با کرونا این اماکن مقدس همچنان باز بوده و فقط پذیرای زائران با ماسک و رعایت نکات بهداشتی هستند.
انتهای پیام/