آواربرداری در شهریار پایان یافت/یک کشته ۴ مصدوم و یک نجات یافته
مهر
|
اجتماعی و حوادث، استانها
|
پنجشنبه، 09 اسفند 1397 - 22:45
شهریار- مدیرعامل سازمان آتشنشانی شهرداری شهریار از پایان عملیات امدادو نجات و آوار برداری در شهریار خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر کشته و ۴ نفر مصدوم و یک کودک ۲ ساله سالم خارج شدن
احمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر از پایان عملیات امداد و نجات و آواربرداری حادثه انفجار ساختمان مسکونی در دینارآباد شهریار خبر داد و افزود: این حادثه انفجار بر اثر نشت گاز ساعت پنج امروز رخ داده است که بر اثر آن ۲ واحد مسکونی به طور کامل تخریب و دو واحد همجوار دیگر حدود ۵۰ درصد تخریب شد.
وی اضافه کرد: این حادثه خسارتهای جزئی نیز به چند واحد دیگر وارد کرد.
مدیرعامل سازمان آتشنشانی شهرداری شهریار گفت: این حادثه 4 مصدوم و یک کشته داشته است و خوشبختانه یک کودک ۲ ساله سالم از زیر آوار خارج شد.
وی گفت: هم اکنون عملیات آوار برداری توسط نیروهای آتشنشانی و هلالاحمر به پایان رسیده است.