خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 07 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

یک یادداشت زیبا از پرستار بخش کرونا در شب‌ قدر

باشگاه خبرنگاران | یادداشت | چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 - 13:47
یک پرستار بخش کرونا به مناسبت شب قدر امسال، نوشته جالبی را به یادگار گذاشت.
شب،قدر،دعا،بيدار،عجيب،خداوند،دست،كشور

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب قدر شب بیدار شدن و بیدار ماندن است، شبی که خیلی از مردم با شب‌ زنده‌داری و دعا و توسل به پیشگاه خداوند تمسک می‌جویند و با توبه و استغفار از گذشته خود، طلب آمرزش می‌کنند، شب قدر شب تقدیر است تقدیری که انسان با دعا و خواهش از خدا می‌خواهد برایش رقم بزند و در این شب عزیز برآورده شدن حاجات بسیار نزدیک است.
اما شب‌های قدر امسال نیز مانند همه چیز متفاوت و عجیب بود، حرم‌های خالی و از دست دادن هزار نفر از هموطنانمان در ماه‌های اخیر، تلاش‌های بی‌پایان و بی چشم‌داشت کادر درمان کشور و از دست دادن خیلی از این عزیزان و در آخر شهادت ناگهانی و اتفاقی دریادلان ارتش کشور، باعث شد شب قدری عجیب را تجربه کنیم و بیش از پیش از خداوند یاری بجوئیم.
اما در این میان، در اولین شب قدر برگزارشده در دوران کرونایی، پرستاری از بخش کرونایی یک بیمارستان، یادداشت جالبی را به یادگار گذاشت، این پرستار نوشت:
"امشب متعلق به مولایم حضرت علی(ع) است.
شیفت‌ امشب‌ به‌‌ نیابت ازشهدای ناوچه کنارک که جانشان فدای حفظ امنیت در مرزهای آبی ایران شد"
بیشتر بخوانید: دریادل شهیدی که هیچ تصویری برای انتشار نداشت!
انتهای پیام/