احنمال افزایش ۲ برابری مبتلایان کرونا در ارمنستان
باشگاه خبرنگاران
|
بینالملل
|
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 - 20:25
وزیر بهداشت ارمنستان از احتمال افزایش تعداد افراد مبتلا به کرونا در این کشور به بیش از ۵۰۰ هزار نفر خبر داد.
به گزارش گروه بینالملل باشگاه خبرنگاران جوان، آرسن توروسیان، وزیر بهداشت ارمنستان اعلام کرد احتمال دارد که تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور به بیش از ۵۰۰ هزار نفر افزایش یابد و بیش از ۲۶ هزار نفر از آنان در وضعیت وخیم قرار گیرند.
وزیر بهداشت ارمنستان تاکید کرد: «باید با تلاش همگانی و رعایت اصول بهداشتی سعی کنیم چنین اتفاقی نیافتد.»
بیشتر بخوانید:
هماکنون تعداد افراد آلوده به به ویروس کرونا در ارمنستان بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر است.
انتهای پیام/