خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مهاجم پرسپولیس: می‌خواهم در اسکاتلند یا انگیس بازی کنم

مهر | ورزشی | پنجشنبه، 14 فروردین 1399 - 11:47
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صادقانه بگویم دوست دارم یکبار دیگر در تیم هیبرنین بازی کنم و احتمال دارد به اسکاتلند برگردم.
تيم،استوكس،اسكاتلند،بازي،دوست،فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر، آنتونی استوکس در تازه ترین مصاحبه خود که بازتاب زیادی در رسانه های اسکاتلند و انگلیس داشته، از تمایلش برای بازگشت به فوتبال این دو کشور صحبت کرد؛ بخصوص تیم هیبرنین اسکاتلند که استوکس پیش از این سه بار در آن عضویت داشته است.
در بخشی از مصاحبه استوکس آمده است: من تیم هیبز را دوست داشتم.
حتی آخرین باری که در این تیم بودم، دوست داشتم برای زمان بیشتری در آن بمانم.
احتمالاً می توانستم بیشتر در این باشگاه بمانم اما بعضی مواقع من در جای خودم ایستاده ام و این می توانم برایم مشکل ساز شود.
ای کاش بیشتر در هیبز می مانم.
وی ادامه داد: قطعاً می خواهم به فوتبال انگلیس یا اسکاتلند برگردم ولی اینکه کجا بخواهم به فوتبالم پایان بدهم را نمی دانم.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: صادقانه بگویم دوست دارم یکبار دیگر در تیم هیبز بازی کنم ولی بعید است که این اتفاق بیافتد.
استوکس همچنین در گفتگوی «لایو» اینستاگرام خود به «ماروین بارتلی» هم تیمی سابق خود در تیم هیبز گفت: فکر می کنم محتمل است که یکبار دیگر در اسکاتلند بازی کنم.
من هنوز حتی ۳۲ ساله نیستم.
در سال های گذشته در لیگ کشورهای دیگر بازی کرده ام و این کار، سخت است.
اما من هنوز گرسنه (بازی) هستم.
احتمالاً حتی بیش از الان.
به گزارش خبرنگار مهر، نکته عجیب اینجاست که سایت های انگلیسی و اسکاتلندی از استوکس به عنوان بازیکن آزاد یاد کرده اند نه بازیکن پرسپولیس!