تصادف مرگبار ۲ بازیکن نیجریهای
باشگاه خبرنگاران
|
ورزشی
|
دوشنبه، 04 فروردین 1399 - 12:12
۲ بازیکن نیجریهای به علت تصادف با یک ماشین در حومه شهر ابودو نیجریه جان خود را از دست دادند.
به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ایفانی جورج و امانوئل اوگیو بازیکنان نیجریهای بعد از پایان تمرینات باشگاهی خود با خودروی شخصی راهی خانهشان شده بودند که در حومه شهر ابودو نیجریه با یک ماشین تصادف کردند و به علت شدت جراحات وارده فوت کردند.
این ۲ بازیکن قصد داشتند به علت شیوع ویروس کرونا بعد از تمرین راهی خانه شوند تا خود را قرنطینه کنند، اما در اطراف شهر ابودو با یک ماشین تصادف کرده و کشته شدند و سرنوشت نافرجامی پیدا کردند.
در حال حاضر اکثر لیگهای فوتبال تعطیل است و بازیکنان در خانه خود تمرین میکنند تا بعد از پایان ویروس کرونا آماده مسابقات شوند.
بیشتر بخوانید: سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه استعفا کرد
انتهای پیام/