خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 01 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کمپین بهمن سبز و فیلم‌گردی برای مبارزه با «کرونا»

ایسنا | فرهنگی و هنری | سه شنبه، 27 اسفند 1398 - 13:49
کمپین مشترک سینماهای حوزه هنری و سامانه فیلم‌ گردی برای دعوت مخاطبان به تماشای فیلم در خانه برای مبارزه با کرونا راه‌اندازی شد.
مخاطبان،خانه،كمپين،كرونا،سامانه

کمپین مشترک سینماهای حوزه هنری و سامانه فیلم‌ گردی برای دعوت مخاطبان به تماشای فیلم در خانه برای مبارزه با کرونا راه‌اندازی شد.
به گزارش ایسنا، در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماهای سراسر کشور، موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری در همکاری با سامانه «فیلم‌گردی» کمپینی را برای تماشای فیلم در خانه راه‌اندازی کرد.
در این کمپین موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری، دارای بزرگترین زنجیره سینمایی کشور در اقدامی هماهنگ در سردر سینماهای خود مخاطبان علاقمند به هنر را دعوت به خانه نشینی و تماشای فیلم از طریق سامانه فیلم‌گردی نموده تا بدین شکل از شیوع ویروس کرونا جلوگیری گردد.
«بهمن سبز» در این طرح بر سردر ۲۵ سینمای پرفروش و پرمخاطب خود در سطح کشور اقدام به دعوت مخاطبان به این کمپین کرده است.
سایت «فیلم‌گردی» نیز در جهت انجام رسالت فرهنگی و اجتماعی "با شعار در خانه می‌مانیم" بسته‌های اشتراکی خود را برای مخاطبان بصورت رایگان ارائه می‌دهد.
لذا مخاطبان می‌توانند با ثبت نام در سایت filmgardi.com اشتراک رایگان دریافت کنند.
انتهای پیام