اغذیه فروشیهای سیار در میادین اصلی سنندج جمع آوری شد
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با همکاری نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و مرکز بهداشت اغذیه فروشیهای سیار در میادین اصلی سطح شهر جمع آوری شدند.
ایسنا/کردستان معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با همکاری نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و مرکز بهداشت اغذیه فروشیهای سیار در میادین اصلی سطح شهر جمع آوری شدند.
لقمان حیدری امروز(22 اسفند) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه شب گذشته اغذیه فروش های سیار در میادین اصلی سطح شهر جمع آوری شدند، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا پزشکان توصیه های مبنی بر رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از تجمع در اماکن عمومی و همچنین پرهیز خرید مواد غذایی از دستفروشان را داشتند.
وی افزود: طی روزهای اخیر با همکاری مراجع قضائی، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و مرکز بهداشت، تمام عرضهکنندگان قلیان و وانتبارها و اغذیهفروشان ثابت و سیار میدان گاز سنندج نیز جمعآوری و به پارکینگ منتقل شدند.
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات در سطح شهر فعالیت برخی اغذیه فروش های سیار در میادین اصلی سطح شهر بودند که به صورت شبانه فعالیت می کردند که با همکاری نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و مرکز بهداشت جمع آوری شدند.
حیدری خاطرنشان کرد: اغذیه فروشی های پارک محمدی، میدان آزادی، میوه فروشان میدان 12 فروردین، اغذیه فروشان میدان و چهار راه انقلاب از جمله معابری بودند که شب گذشته نسبت جمع آوری و ممانعت از فعالیت آن ها اقدام لازم صورت گرفت.
وی به شهروندان توصیه کرد: در این ایام از خرید هر گونه خرید محصولاتی از دستفروشان خودداری کرده و با خود مراقبتی گامی مهمی در راستای شکست ویروس کرونا بردارید.
انتهای پیام