مرگ 16000 آمریکایی به علت "آنفلوآنزا" آماری گمشده در میان بحثهای کرونایی!
تسنیم
|
اجتماعی و حوادث
|
سه شنبه، 13 اسفند 1398 - 14:26
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: ایالات متحده در حال تجربه یک فصل آنفولانزای شدید است که تاکنون منجر به مرگ بیش از 16000 نفر شده است!
به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا؛ کیانوش جهانپور در حساب توییتری خود نوشت:
"گمشده در بحث درباره ،Covid19 این واقعیت است که ایالات متحده در حال تجربه یک فصل آنفولانزای شدید است که تاکنون منجر به مرگ بیش از 16000 نفر شده است!
این اینفوگرافیک JAMA میزان بروز و مرگ و میر را برای 2 بیماری مقایسه میکند .
در این اینفوگرافیک آمده است که بنابر اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده آمریکا، از 15 فوریه سال 2020 حدود 29 میلیون بیمار مبتلا به آنفلوآنزا، 13 میلیون مراجعه به پزشکان، 280 هزار مورد بستری و حداقل 16 هزار مرگ گزارش شده است.
انتهای پیام/