خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هیچ یتیمی در فارس تا پایان 98 بدون مسکن نمی‌ماند

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 02 اسفند 1397 - 08:44
مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، به دنبال این هستیم تا پایان سال 98 هیچ یتیمی تحت پوشش کمیته امداد بدون مسکن نباشد.
استان،موسسه،امداد،شعبه،شيراز،فارس،كميته،فرهنگي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدبذرافشان شب گذشته در گردهمایی نیک‌اندیشان شیرازی که به مناسبت چهارمین سالگرد تاسیس موسسه خیریه فرهنگی دارالاکرام شعبه گل نرگس با عنوان "ما و مسئولیت اجتماعی" برگزار شد، اظهار داشت: امسال با حمایت خوب نیک‌اندیشان یک‌هزار و 400 خانه برای نیازمندان ساخته و یا خریداری شد که در سال 98 نهضت تامین مسکن برای نیازمندان کمیته امداد ادامه می‌یابد.
مدیرکل کمیته امداد استان فارس همچنین با قدردانی از نیک‌اندیشان و فعالیت‌های موسسه خیریه فرهنگی دارالاکرام شعبه گل نرگس شیراز اظهار داشت: امروز معتقدیم نیک‌اندیشان که در هر راه خیر قدم بر می‌دارند در واقع شاگرد زرنگ‌های خدا هستند که بسیار زیرکانه مشق احسان را خوب نوشتند.
وی با بیان اینکه استان فارس همواره در قله نیک‌ورزی، مهرورزی و کمک کردن به دیگران است افزود: دغدغه‌ای که در نیک‌اندیشی و امورخیریه‌ها در کشور و این استان داریم این است که فعالیت‌ها و کمک‌ها هدایت شده و کارشناسی شده براساس نیازها نیست.
بذرافشان با تاکید بر اینکه امروز باید خدمات خیریه‌ها تخصصی ارائه شود، بیان کرد: آنچه موسسه خیریه فرهنگی دارالاکرام شعبه گل نرگس شیراز در حوزه تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت ورود کرده بسیار مهم و تاثیرگذار است و باید به عنوان الگو مورد توجه سایر خیریه‌ها در انجام فعالیت‌های تخصصی صورت گیرد.
مدیرکل کمیته امداد استان فارس همچنین به بخشی از این دستاوردهای خیران در همکاری با کمیته امداد استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 500 هزار مشترک ارائه دهنده صدقات و بیش از 100 هزار حامی ایتام در فارس هستند که از سراسر دنیا و کشور به یتیمان و افراد بی بضاعت این استان کمک‌رسانی می‌کنند.
به گزارش تسنیم، در مراسم آغاز چهارمین سال فعالیت موسسه فرهنگی دارالاکرام شعبه شیراز از 15 نفر از برترین حامیان این موسسه تجلیل شد.
انتهای پیام/ش